FAQ


På denne side kan du få svar på de mest stillede spørgsmål.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du meget velkommen til at kontakte os.

  • Hvorfor kan jeg ikke købe Jolly Danskvand?
    • Jolly Danskvand er produceret til den tyske grænse, hvilket betyder at den på nuværende tidspunkt ikke kan sælges i Danmark.
  • Hvor kan jeg købe Jolly T-shirts?
    • Du har måske set at vi har haft konkurrencer med Jolly T-shirts. Disse T-shirts er desværre ikke til salg på nuværende tidspunkt, men vi arbejder på at få skabt noget fedt merchandise, inkl. Jolly T-shirts, som vil blive tilgængeligt her på shoppen. Skriv dig op til vores nyhedsbrev og/eller hold øje med vores Facebookside for opdateringer herom.
  • Kan jeg afhente min bestilling?
    • Du kan på nuværende tidspunkt ikke afhente din bestilling afgivet på BrewerBox, hverken hos Indslev Gårdbutik eller hos Bryggeriet Vestfyen. Du kan dog køre til Indslev Gårdbutik og købe samme udvalg, uden at bestille på forhånd. Bemærk dog at Gårdbutikken kun har åbent torsdag-fredag fra kl. 13-17.
  • Er pant inkluderet i prisen?
    • Ja, pant er inkluderet i prisen på alle vores produkter, der er omfattet af pantordningen.
  • Hvorfor er Jolly dyrere her, end i butikkerne?
    • Du kan opleve at finde Jolly dåser billigere i butikkerne end hos os. Dette skyldes flere faktorer. Først og fremmest må vi (Bryggeriet Vestfyen) ikke diktere priserne i butikkerne. Hernæst er vi heller ikke interesserede i at skabe konkurrence for vores kunder med denne webshop ved at underbyde deres priser. Og endeligt er der håndterings- og emballageomkostninger forbundet med at vi skal pakke kasserne enkeltvis, og de skal pakkes i yderligere en papkasse til fragt, da GLS ikke håndterer sodavandskasser. Disse omkostninger er der ikke, når vi sender store paller afsted til butikkerne. Og husk så også at vores priser er inklusive pant, mens de priser du ser i butikkerne oftest først tillægges pant ved kassen. Så alt i alt er Jolly ikke meget dyrere end i butikkerne.
  • Kan jeg opdele min ordre til levering flere steder?
    • Nej, ikke umiddelbart. Hvis du ønsker at bestille flere ting, som skal leveres til forskellige adresser, er det nemmest at afgive flere ordrer (eksempelvis hvis du som virksomhed ønsker at bestille noget, og få det sendt hjem til hver enkelt medarbejder). Hvis du opretter en profil på BrewerBox, har du under dine oplysninger mulighed for at tilføje flere adresser, som du så kan vælge som leveringsadresse senere i din bestilling. Er der tale om mange leveringsadresser, kan du skrive til os på brewerbox@bvmail.dk, så kan vi hjælpe med at oprette en bestilling til dig.
  • Jeg har som virksomhed lavet flere bestillinger, er det muligt at få én samlet faktura på det hele?
    • Ja, naturligvis. Hvis du eksempelvis har oprettet flere bestillinger, fordi det skal leveres til forskellige adresser, men du ønsker en samlet faktura til jeres system, kan vi godt lave det. Skriv til os på brewerbox@bvmail.dk.