FAQ

På denne side kan du få svar på de mest stillede spørgsmål.

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her, er du meget velkommen til at kontakte os.

  • Hvorfor kan jeg ikke købe Jolly Danskvand?
    • Jolly Danskvand er produceret til den tyske grænse, hvilket betyder at den på nuværende tidspunkt ikke kan sælges i Danmark.
  • Hvor kan jeg købe Jolly T-shirts?
    • Du har måske set at vi har haft konkurrencer med Jolly T-shirts. Disse T-shirts er desværre ikke til salg på nuværende tidspunkt, men vi arbejder på at få skabt noget fedt merchandise, inkl. Jolly T-shirts, som vil blive tilgængeligt her på shoppen. Skriv dig op til vores nyhedsbrev og/eller hold øje med vores Facebookside for opdateringer herom.
  • Kan jeg afhente min bestilling?
    • Du kan på nuværende tidspunkt ikke afhente din bestilling afgivet på BrewerBox, hverken hos Indslev Gårdbutik eller hos Bryggeriet Vestfyen. Du kan dog køre til Indslev Gårdbutik og købe samme udvalg, uden at bestille på forhånd. Bemærk dog at Gårdbutikken kun har åbent torsdag-fredag fra kl. 13-17.
  • Er pant inkluderet i prisen?
    • Ja, pant er inkluderet i prisen på alle vores produkter, der er omfattet af pantordningen.
  • Hvorfor er Jolly dyrere her, end i butikkerne?
    • Du kan opleve at finde Jolly dåser billigere i butikkerne end hos os. Dette skyldes flere faktorer. Først og fremmest må vi (Bryggeriet Vestfyen) ikke diktere priserne i butikkerne. Hernæst er vi heller ikke interesserede i at skabe konkurrence for vores kunder med denne webshop ved at underbyde deres priser. Og endeligt er der håndterings- og emballageomkostninger forbundet med at vi skal pakke kasserne enkeltvis, og de skal pakkes i yderligere en papkasse til fragt, da GLS ikke håndterer sodavandskasser. Disse omkostninger er der ikke, når vi sender store paller afsted til butikkerne. Og husk så også at vores priser er inklusive pant, mens de priser du ser i butikkerne oftest først tillægges pant ved kassen. Så alt i alt er Jolly ikke meget dyrere end i butikkerne.
  • Kan jeg opdele min ordre til levering flere steder?
    • Nej, ikke umiddelbart. Hvis du ønsker at bestille flere ting, som skal leveres til forskellige adresser, er det nemmest at afgive flere ordrer (eksempelvis hvis du som virksomhed ønsker at bestille noget, og få det sendt hjem til hver enkelt medarbejder). Hvis du opretter en profil på BrewerBox, har du under dine oplysninger mulighed for at tilføje flere adresser, som du så kan vælge som leveringsadresse senere i din bestilling. Er der tale om mange leveringsadresser, kan du skrive til os på brewerbox@bvmail.dk, så kan vi hjælpe med at oprette en bestilling til dig.
  • Jeg har som virksomhed lavet flere bestillinger, er det muligt at få én samlet faktura på det hele?
    • Ja, naturligvis. Hvis du eksempelvis har oprettet flere bestillinger, fordi det skal leveres til forskellige adresser, men du ønsker en samlet faktura til jeres system, kan vi godt lave det. Skriv til os på brewerbox@bvmail.dk.

Produkter

Hvorfor kan jeg ikke købe alle Jolly-varianterne?

Åbn fane

Enkelte Jolly-varianter er kun produceret til de tyske grænsebutikker. Det betyder at de ikke er produceret i en dansk emballage med det påkrævede pantmærke, og derfor må de ikke sælges i Danmark.

Det vil være for dyrt at skulle lave dansk emballage kun til at kunne sælge det her på webshoppen, så det er desværre ikke en mulighed.

Hvorfor er Jolly dyrere her, end i butikkerne?

Åbn fane

Du kan opleve at Jolly er billigere i butikkerne end hos os. Dette skyldes flere faktorer.

Først og fremmest må vi (Bryggeriet Vestfyen) ikke diktere priserne i butikkerne. Hernæst er vi heller ikke interesserede i at skabe konkurrence for vores kunder med denne webshop ved at underbyde deres priser.

Og endeligt er der håndterings- og emballageomkostninger forbundet med at vi skal pakke kasserne enkeltvis, og de skal pakkes i yderligere en papkasse til fragt, da GLS ikke håndterer sodavandskasser løst. Disse omkostninger er der ikke, når vi sender store paller afsted til butikkerne.

Og husk så også at vores priser er inklusive pant, mens de priser du ser i butikkerne oftest først tillægges pant ved kassen.

Så alt i alt er Jolly ikke meget dyrere hos os end i butikkerne.

Kan jeg købe fadøl hos jer?

Åbn fane

Nej, du kan ikke købe fadøl gennem BrewerBox.dk.

Du kan dog godt købe fadøl og leje fadølsanlæg gennem Bryggeriet Vestfyen / Indslev Bryggeri. Kontakt marketing@bvmail.dk for at høre nærmere om mulighederne.

Kan jeg købe stakitøl hos jer?

Åbn fane

Nej, vi sælger ikke stakitøl hverken hos BrewerBox, Indslev Bryggeri eller Bryggeriet Vestfyen længere.

Levering

Kan jeg opdele min ordre til levering flere steder?

Åbn fane

Nej, ikke umiddelbart. Hvis du ønsker at bestille flere ting, som skal leveres til forskellige adresser, er det nemmest at afgive flere ordrer (eksempelvis hvis du som virksomhed ønsker at bestille noget, og få det sendt hjem til hver enkelt medarbejder). Hvis du opretter en profil på BrewerBox, har du under dine oplysninger mulighed for at tilføje flere adresser, som du så kan vælge som leveringsadresse senere i din bestilling. Er der tale om mange leveringsadresser, kan du skrive til os på brewerbox@bvmail.dk, så kan vi hjælpe med at oprette en bestilling til dig.

Kan jeg afhente min bestilling?

Åbn fane

Du kan på nuværende tidspunkt ikke afhente din bestilling afgivet på BrewerBox, hverken hos Indslev Gårdbutik eller hos Bryggeriet Vestfyen.

Det skyldes at vores webshop styres fra vores eksterne depot, hvor der ikke er adgang for besøgende.

Du kan dog køre til Indslev Gårdbutik og købe samme udvalg, uden at bestille på forhånd, hvis du foretrækker fysisk afhentning. Bemærk dog at Gårdbutikken kun har åbent torsdag-fredag fra kl. 13-17.

Hvor lang tid går der før jeg modtager min bestilling?

Åbn fane

Vi anvender GLS som kurér, og hvis du afgiver din bestilling inden kl. 12 på hverdage, vil det ofte blive pakket og sendt samme dag, så du allerede modtager det dagen efter (såfremt dette er en hverdag).

Der kan dog være perioder hvor vi har ekstra travlt, derfor siger vi at leveringstiden er 1-3 hverdage.

Leverer I til udlandet?

Åbn fane

Desværre tilbyder vi ikke levering til udlandet, nej.

Betaling

Jeg har afgivet flere bestillinger på én gang. Er det muligt at få én samlet faktura på det hele?

Åbn fane

Ja, naturligvis. Hvis du eksempelvis har oprettet flere bestillinger, fordi det skal leveres til forskellige adresser, men du ønsker en samlet faktura på det hele, kan vi godt lave det.

Skriv til os på brewerbox@bvmail.dk.

Er det sikkert at handle hos jer?

Åbn fane

Ja, du kan trygt og roligt handle hos os.


BrewerBox bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Herudover lever vores betalingssystem op til det nyeste sikkerhedskrav for onlinehandel, 3D Secure, som det defineres af bl.a. MasterCard og Visa.

BrewerBox er administreret og ejet af A/S Bryggeriet Vestfyen.

Pant

Er pant inkluderet i prisen?

Åbn fane

Ja, pant er inkluderet i prisen på alle vores produkter, der er omfattet af pantordningen.

Kan jeg returnere min pant hos jer?

Åbn fane

Ja, det kan du faktisk godt - men det er nok nemmere at aflevere i en almindelig pantautomat.

Vi har returtagningspligt, hvilket betyder, at du kan returnere din pant hos os, og få refunderet pantbeløbet. Vi er dog alene forpligtet til at modtage og udbetale pant for samme emballagetyper, som vi sælger. Tomme pantemballager købt fra brewerbox.dk, kan derfor returneres i receptionen hos A/S Bryggeriet Vestfyen, Faaborgvej 4, 5610 Assens, på hverdage i tidsrummet 8-15. Det er vigtigt, du angiver dit ordrenummer, navn og telefonnummer sammen med din pant, for at vi kan refundere beløbet.

Når vi modtager din pant, laver vi en refundering på din ordre fra brewerbox.dk, svarende til den pant, du har købt hos os. Beløbet indsættes derfor på den konto, hvorfra købet er foretaget. Det kan tage 5-10 bankdage før pengene står på din konto.

Rundvisning og ølsmagninger

Kan jeg komme på rundvisning på bryggeriet?

Åbn fane

Du skal ikke henvende dig til BrewerBox, hvis du ønsker at komme på rundvisning på bryggerierne - det har vi ikke noget at gøre med.

Du skal i stedet holde dig opdateret på bryggeriernes hjemmesider for at finde ud af om, og hvornår der er rundvisninger samt hvordan du kan komme med.

Gå til Indslev Bryggeris hjemmeside her.

Gå til A/S Bryggeriet Vestfyens hjemmeside her.

Kan jeg booke en ølsmagning?

Åbn fane

Nej, du kan ikke booke ølsmagninger gennem BrewerBox.

Generelt afholdes der kun ølsmagninger til større arrangementer (+30 deltagere). Kontakt marketing@bvmail.dk, hvis du ønsker at forespørge på en ølsmagning.

Returnering og reklamationsret

Jeg har fortrudt mit køb, hvad gør jeg?

Åbn fane

Der er ikke fortrydelsesret ved køb af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, der leveres fysisk til dit hjem, bopæl eller arbejdsplads, som et led i vores regelmæssige vareudbringning.

Varer på brewerbox.dk, der ikke er til husholdningens løbende forbrug, er omfattet af de generelle regler for fortrydelsesret. Du har derfor 14 dages fortrydelsesret ved køb af glas, forklæder og lignende merchandise.

Ved brug af fortrydelsesret, kontakt os da på mail brewerbox@bvmail.dk senest 14 dage efter ordreafgivelse. Skriv i emnefeltet at det omhandler brug af fortrydelsesret.

Vi henviser til vores handelsbetingelser.

Kan jeg undlade at tage imod min bestilling, hvis jeg har fortrudt mit køb?

Åbn fane

Det kan du godt, men ikke som fortrydelsesret.

Der er ikke fortrydelsesret ved aftaler om levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug, der leveres fysisk til dit hjem, bopæl eller arbejdsplads, som et led i vores regelmæssige vareudbringning.

Du kan derfor IKKE anvende din fortrydelsesret ved at undlade at tage imod din pakke eller undlade at afhente den i en pakkeshop - såfremt din bestilling indeholder øl, da vi IKKE må tage fødevarer retur. Det betyder at vi skal destruere dine øl, medmindre du beder os om at sende pakken igen inden for 3 hverdage fra vi har fået den retur. Dette vil dog koste dig et administrationsgebyr på 50 kr. samt en fuld betaling af fragt pr. forsendelse. Her anvender vi GLS' fragtpriser pr. forsendelse - dvs. hvis din ordre indeholder flere kasser, skal du betale pr. kasse, og fragten kan derfor være væsentligt dyrere end ved din ordreafgivelse. Dette beløb skal betales inden vi sender pakken igen.

Jeg ønsker at reklamere over en vare, hvad gør jeg?

Åbn fane

Du har som udgangspunkt lov til at klage over fejl og mangler på en vare i op til to år efter du har købt den, såfremt du reklamerer inden for rimelig tid (maks 2 mdr.) efter du har konstateret fejlen eller manglen. Købelovens mangelsregler finder således anvendelse. Det gælder selvfølgelig kun, hvis det ikke er dig, der har behandlet varen forkert. 

Vær dog opmærksom på at reklamationsretten for fødevarer (og drikkevarer - og dermed størstedelen af BrewerBox's sortiment) begrænses til varens naturlige holdbarhedsperiode. Du kan derfor ikke reklamere over en vare på hvilken holdbarhedsdatoen er overskredet.

A/S Bryggeriet Vestfyen vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ønsker du at reklamere, skal du udfylde formularen her. Vi tager ikke imod reklamationer over Facebook eller mail.

Kan jeg aflevere mine gamle stakitøl hos jer?

Åbn fane

Nej, vi tager ikke imod stakitøl hos hverken BrewerBox, Bryggeriet Vestfyen eller Indslev Bryggeri længere.

Du kan måske prøve at tage kontakt til Bryggeriet Refsvindinge.

Luk

FÅ RABATTER OG GODE TILBUD

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, og hold dig altid opdateret om de seneste produktlanceringer. Når du er tilmeldt nyhedsbrevet, får du også eksklusive rabatter og tilbud.

Bekræft din alder

Du skal være over 18 år for at anvende denne hjemmeside.

Ved at klikke herunder, bekræfter du at du er over 18 år.

Søg

Tilføjet til indkøbskurv